Coca-Cola Nederland lanceert ‘Maak elke dag bijzonder’ campagne

Ter introductie van het nieuwe 4x1.25 liter pak

11 MARCH 2015, AMSTERDAM, NEDERLAND
Summary
Coca-Cola rolt een campagne uit om de lancering van haar nieuwe 4x1.25L verpakking in Nederland te vieren. De campagne is gemaakt door WE ARE Pi Amsterdam en concentreert zich op een TV-spot die de rol van Coca-Cola benadrukt bij het versterken van bijzondere familie momenten in het Nederlands dagelijkse leven.

De TV commercial is onderdeel van een bredere campagne die outdoor, print, digitaal en in-store omvat. De campagne is speciaal gemaakt voor de Nederlandse markt, onder leiding van Coca-Cola Nederland.

Senior Brand Activation Manager, Jeroen Lampe zegt: “We zijn erg enthousiast over deze nieuwe lancering en geloven dat de campagne, het vertellen van een functionele boodschap op een boeiende en innemende manier, de consument zal helpen begrijpen wat de toegevoegde waarde is van deze nieuwe verpakking.”

WE ARE Pi Creative Director; Barney Hobson zegt: "We hebben geprobeerd de oorspronkelijke kracht van Coca-Cola vast te leggen die voor de bijzondere momenten van verbinding staat. In dit geval hebben we ons gericht op het gedenkwaardig maken van alledaagse momenten.".

De campagne start op 11 maart

Editor: Kim Hinrichs

Grade/Online: Glassworks Amsterdam

Music/Sound: Amp Amsterdam